Zobrazit minimální záznam

Social Media Marketing Possibilities for a Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorHrstková Monika
dc.date.accessioned2017-06-07T16:08:18Z
dc.date.available2017-06-07T16:08:18Z
dc.date.issued2017-05-19
dc.identifierKOS-593779840805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69943
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou vymezeny teoretické předpoklady tohoto oboru, který vychází z internetového marketingu. Popsány jsou tři nejdůležitější sítě pro B2B marketing, a to sítě Facebook, LinkedIn a Twitter. Ve druhé části se pak na základě této teoretické analýzy vytváří plán marketingové komunikace pro firmu zabývající se distribucí filtračních jednotek zákazníkům na poli B2B.cze
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to analyse possibilities of social media marketing communication for a B2B company and, based on the analysis, to create a suitable social media marketing plan for a concrete company. Firstly, the theoretical basis of social media marketing is defined. The most important social networks for B2B marketing, Facebook, LinkedIn and Twitter, are described. In the second part of the thesis, the social media marketing plan for the company distributing filtration system to B2B customers is created based on the theoretical analysis.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing, sociální sítě, B2B, business-to-business, Facebook, LinkedIn, Twitter, Lead Adverts, obsahcze
dc.subjectMarketing, social media, B2B, business-to-business, Facebook, LinkedIn, Twitter, Lead Adverts, contenteng
dc.titleMožnosti využití sociálních sítí pro marketing firmycze
dc.titleSocial Media Marketing Possibilities for a Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKratochvílová Jana
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam