Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.
Green Marketing in the Automotive Industry škoda Auto a.s.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kalíková Kristýna
Vedoucí práce
Cupal Libor
Oponent práce
Vasin Anton
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem mé práce je analýza a zhodnocení současného stavu uplatnění zeleného marketingu ve společnosti Škoda Auto a.s. Ve své práci se soustředím především na to, jak společnost efektivně aplikuje principy zeleného marketingu a jaké postoje zaujímají zákazníci na českém trhu k problematice zeleného marketingu v automobilovém průmyslu. Teoretická část se zaměřuje především na základní pojmy, které se k zelenému marketingu pojí, dále na obecná pravidla a doporučení, která by zelené firmy měly dodržovat, aby jejich podnikání bylo úspěšné a v souladu s principy zeleného marketingu. Praktická část se zaměřuje především na Škoda Auto a.s. a její zelené aktivity. Nedílnou součástí mé práce je dotazníkové šetření, které zkoumá přístup spotřebitelů k zelenému marketingu na českém trhu, jejich ekologické chování k současnému postoji životního prostředí a také přístup ke společnosti Škoda Auto a.s. My goal in Škoda Auto a.s. is to analyze and evaluate Green Marketing. I focus mainly on how the company applies the principles of Green Marketing, as well as the approach of customers to its problematics within automotive industries. The theoretic part is mainly focused on basics, connected to Green Marketing, its general regulations and recommendations needed for companies in order to satisfy the criteria of Green Marketing. The practical part focuses directly on Škoda Autos a.s. activities in this area. My other responsibilities is preparing questionnaires. These questionnaires survey consumers attitude towards Green Marketing on Czech market, as well as their ecological behavior towards current lifestyle and their approach towards Škoda Auto a.s.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]