Zobrazit minimální záznam

Product Strategy and Innovation Process in Mironet.cz a.s.



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorFulínová Michaela
dc.date.accessioned2017-06-07T16:06:02Z
dc.date.available2017-06-07T16:06:02Z
dc.date.issued2017-05-03
dc.identifierKOS-593779630805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69857
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix, produktovou strategii a inovace ve firmě Mironet.cz a. s. Cílem práce je analyzovat současnou produktovou strategii ve firmě Mironet.cz a. s. a navrhnout vhodné produktové inovace tak, aby bylo dosaženo konkurenceschopné produktové nabídky firmy. V teoretické části práce je uveden veškerý teoretický základ potřebný pro praktickou část práce. V praktické části je práce zaměřena na charakteristiku společnosti Mironet.cz na analýzu jejího portfolia a produktové strategie. Na závěr práce jsou navrženy produktové inovace tak, aby napomohly lepší konkurenceschopnosti podniku.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is focused on the marketing mix, product strategy, and innovations in company Mironet.cz a.s. The objective of the thesis is to analyze the current product strategy of the company and to design suitable product innovations in order to achieve a competitive product offer. The theoretical part of the thesis contains all the theoretical basis necessary for the practical part of the thesis. The practical part is focused on the characteristics of Mironet.cz a.s. and an analysis of its products portfolio and product strategy. In the conclusion of the thesis are suggested product innovations to help to improve the company's competitiveness.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový mix, produktová strategie, inovace, BCG, životní cykluscze
dc.subjectMarketing mix, product strategy, innovation, BCG, life cycleeng
dc.titleProduktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a.s.cze
dc.titleProduct Strategy and Innovation Process in Mironet.cz a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeLiška Martin
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam