Zobrazit minimální záznam

SWOT Analysis of ZDV Krchleby



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorKristek Jan
dc.date.accessioned2017-06-07T16:03:54Z
dc.date.available2017-06-07T16:03:54Z
dc.date.issued2017-05-18
dc.identifierKOS-593779608805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69772
dc.description.abstractCílem mé práce je provést SWOT analýzu firmy ZDV Krchleby a.s. a za pomoci takto získaných výstupů identifikovat strategie zlepšující konkurenceschopnost podniku. Jako vstupy do SWOT analýzy jsou použity výsledky ze situační analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které bylo zkoumáno například pomocí metody PESTEL nebo Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Z výsledků byly sestaveny silné a slabé stránky podniku, stejně tak jako příležitosti a hrozby v jeho okolí. Na jejich základě jsou pak podniku navrhnuty strategie zefektivňující silné stránky a jejich vliv na možné příležitosti, a strategie eliminující stránky slabé a pokud to lze, tak i možné hrozby. Z doporučených strategií to jsou například založení fondu na financování technické stránky podniku, zlepšení marketingové činnosti, nebo lepší komunikace s potencionálními zaměstnanci.cze
dc.description.abstractThe goal of my work is to make a SWOT analysis of ZDV Krchleby Plc. and with the help of its results, to identify strategies to improve the competitiveness of the company. As inputs to the SWOT analysis, the results of the situational analysis of the internal and external environment, which were examined for example by the PESTEL or Porter analysis of five concentrative forces, are used. The strengths and weaknesses of the company, as well as the opportunities and threats in the company's surroundings, have been drawn from the results. Based on these, the company is advised to streamline strengths and their impact on possible opportunities and strategy to eliminate weak pages and possible threats. Rec-ommended strategies include, for example, setting up a fund to finance a company's tech-nical site, improving marketing activities, or better communicating with potential employees.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSWOT analýza, vnitřní prostředí podniku, vnější prostředí podniku, PESTEL, Porterův model 5 sil, konkurenceschopnostcze
dc.subjectSWOT Analysis, Internal Environment, External Environment, PESTEL, Porter's 5 forces, CompetitiveneSWOT Analysis, Competitivenesseng
dc.titleSWOT analýza společnosti ZDV Krchlebycze
dc.titleSWOT Analysis of ZDV Krchlebyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKoťátková Stránská Pavla
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam