Zobrazit minimální záznam

Wireless networking for distributed control of platoons of slotcars



dc.contributor.advisorHurák Zdeněk
dc.contributor.authorWernisch Šimon
dc.date.accessioned2017-06-07T15:51:22Z
dc.date.available2017-06-07T15:51:22Z
dc.date.issued2017-05-26
dc.identifierKOS-587864518705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69235
dc.description.abstractPráce se v rámci projektu Slotcar platooning, vedeného na katedře řídicí techniky, zabývá pochopením měřítek kvality a nedokonalosti bezdrátové komunikace, kterými jsou zpoždění a ztráta paketů. Navrhuje postup k jejich měření a provádí analýzu v zájmu určit pravděpodobné meze měřítek a v zájmu vyvodit směrodatné údaje pro návrh aplikace, ve které bude síť využita k číslicovému přenosu. Dále práce popisuje návrh CACC systému pro řízení podélné vzdálenosti mezi vozidly k použití v projektu. Na navržený systém pohlíží z hlediska stability systému při uvažování nedokonalostí bezdrátové komunikace, která je při řízení využita, a navrhuje, jakým způsobem se dají problémy vzniklé nedokonalostmi kompenzovat.cze
dc.description.abstractAs part of the Slotcar Platooning project led at the Department of Control Engineering, this thesis examines network induced performance liabilities and imperfections, delay and packet loss. It proposes metrics and procedures for measuring them in order to determine the probable limits and in order to deduce indicators for the design of the application in which the network will be used for digital transmission. Then the thesis continues by describing the design of a CACC system for longtitudal vehicle control usable in the project. The designed system is examined in terms of stability when considering imperfections in the network which is used for velocity control data transmission. Suggestions follow, how to compensate the noticed network induced problems.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectkomunikační zpoždění, řetězcová stabilita, VANET, CACCcze
dc.subjectcommunication delay, string stability, VANET, CACCeng
dc.titleVyužití bezdrátové komunikace při distribuovaném řízení kolon autodráhových autíčekcze
dc.titleWireless networking for distributed control of platoons of slotcarseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeVyhlídal Tomáš
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam