ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Bakalářské práce - 11136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra silničních staveb
  • Bakalářské práce - 11136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Akusticky pohltivé asfaltové směsi

Acoustically Absorbing Asphalt Mixes

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Slatinka Tomáš
Vedoucí práce
Mondschein Petr
Oponent práce
Bureš Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra silničních staveb



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá hlukem v automobilové dopravě, popisuje metody měření hluku, možná protihluková opatření a zdravotní rizika spjatá s dlouhodobým vystavením člověka nadměrnému hluku. Tato práce také obsahuje podrobnější charakteristiku nízkohlučných povrchů vozovek. V praktické části zkoumá vliv čištění a stáří akusticky pohltivé obrusné vrstvy vozovek na naměřené hodnoty ekvivalentní hladiny akustického tlaku. K měření akustických parametrů jsou využity principy metody SPB dle normy ČSN ISO 11819-1.
 
The bachelor thesis is dealing with a noise issue in the field of the automotive traffic. The thesis describes the methods of noise measuring, its potential acoustic measures and health risks relating to a human long-term expose of an excessive noise. Moreover, the thesis is also focused on detailed characteristics of low-noise roadway surface. The practical part of the thesis looks at an influence of treatment and age of an acoustic asphalt surface of roadways in compliance with the measured values of an equivalent sound pressure level. There are principles of SPB method that are used. These principles are used in accord with the norm of ČSN ISO 11819-1 to measure acoustic parameters.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69219
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.437Mb)
POSUDEK (715.5Kb)
POSUDEK (536.4Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11136 [233]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV