Návrh integrovaného UHPFRC mostu
Design of integral UHPFRC bridge
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dvořák Jakub
Vedoucí práce
Šafář Roman
Oponent práce
Komínek Milan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá statickým návrhem hlavní nosné konstrukce silničního mostu z předpjatého betonu. Most slouží jako nadjezd přes dálnici D1 a převádí spojovací komunikaci mezi dvěma obslužnými zařízeními dálnice. Konstrukce je navržena jako integrovaná o dvou polích s rozpětím 22,45 m. Most je tvořen šesti prefabrikovanými nosníky z materiálu UHPFRC (ultra-high performance fiber-reinforced concrete). The bachelor thesis deals with design of the main supporting structure of road bridge made of pre-stressed concrete. The bridge serves as an overpass the D1 motorway and is used for transfer connecting road between two motorway service areas. The bridge is designed as an integral construction with two spans of 22.45 m. The bridge consists of six precast beams manufactured from UHPFRC (ultra-high performance fiber-reinforced concrete).
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [584]