User Experience v mobilní aplikaci pro provádění Peer-to-Peer plateb
User Experience in Peer-to-Peer Payment Mobile Platform
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kovář Michal
Vedoucí práce
Krejčí Pavel
Oponent práce
Malý Jan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit funkční prototyp UX a GUI mobilní aplikace pro provádění Peer-to-Peer plateb. UX neboli User Experience pojednává o jednoduchém a intuitivním použití navržené aplikace. Práce se rovněž zabývá analýzou současného stavu, možností a hrozeb P2P (in- terakce probíhá napřímo mezi zúčastněnými stranami) plateb. Dále se v práci snažím za použití notace BPMN popsat některé z procesů tohoto způsobu placení. Pro sběr požadavků na výslednou aplikaci jsem uplatnil kvantita- tivní průzkum. Ty jsem dále rozčlenil do jednotlivých úloh, dle kterých jsem postupoval při tvorbě samotného prototypu. Jeho výsledek jsem podrobil kva- litativnímu testování, jež ukázalo, že návrh prototypu je použitelný pro reálný produkt. Následně jsem se snažil stanovit náklady, jež budou spojené s imple- mentací a spuštěním této platformy a také určit metriky pro měření úspěchu samotné aplikace na trhu. V závěru práce jsem stanovil doporučení pro možný budoucí vývoj této mobilní platformy. Na přiloženém CD lze nalézt hotový funkční UX prototyp aplikace spolu s výsledky jednotlivých uskutečněných průzkumů. The target of this dissertation is to design and create functional prototype of UX and GUI mobile applications for executing Peer-to-Peer payments. UX alias User Experience is about simple and intuitive usage of designed ap- plication. The thesis also deals with analysis of current status, possibilities and threats of P2P (interaction is taking place directly between involved par- ties) payments. Further in the dissertation I am describing several processes of this way of payment by using BPMN notation. For collection of demands for final application I applied quantitative research, which I have subsequently divided into individual tasks, I have followed these tasks when creating the pro- totype itself. I have subdued the result to qualitative testing, which proved that the project of prototype is usable for real product. I also tried to define the costs which will be connected with implementation and release of this plat- form afterwards, including determination of metrics for market success mea- surement of the application itself. In the conclusion of my dissertation I have specified the recommendation for possible future development of this mobile platform. Attached CD contains completed functional UX prototype of the ap- plication plus the results of individually realized researches.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1005]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Mobilní aplikace pro provádění Peer-to-Peer plateb
Autor: Kukačka David; Vedoucí práce: Krejčí Pavel; Oponent práce: Malý Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)Tato práce se zabývá možností využití evropské směrnice o platebních službách PSD2 pro implementaci mobilní aplikace, sloužící k provádění plateb na kontakt. Práce představuje návrh aplikace, která umožní abstrahovat ... -
Analýza procesu vývoje mobilního bankovnictví v Komerční Bance
Autor: Šafránek Vojtěch; Vedoucí práce: Krejčí Pavel; Oponent práce: Kovář Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)Cílem práce je zhodnotit současné nastavení vývoje procesu mobilního bankovnictví v Komerční bance, zmapovat používané metodiky a stanovit doporučení pro jeho úpravu včetně popisu dopadů navrhovaných změn. Práce popisuje ... -
Mobilní aplikace pro sběr dat z experimentů
Autor: Michael Kolář; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Frajták Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro sběr dat z experimentů. Cílem bylo vytvořit fungující mobilní aplikaci pro platformu Android pomocí multiplatformního frameworku Flutter, která ...