Zobrazit minimální záznam

Computer Game Songs of the Wind



dc.contributor.advisorSporka Adam
dc.contributor.authorSedlár Ondřej
dc.date.accessioned2017-06-07T14:18:36Z
dc.date.available2017-06-07T14:18:36Z
dc.date.issued2017-05-25
dc.identifierKOS-587865149805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/69068
dc.description.abstractCílem této práce bylo vytvořit kompletní počítačovou hru pomocí herního enginu Unity. Hra patří do hudebního herního žánru, jejíž hlavní složka hratelnosti je založena na využití hudby coby prostředku interakce. V rámci přípravy na vývoj výsledné hry byl vyhotoven návrhový dokument (game design document) a rešerše mapující počítačové hry spadající do hudebního žánru. V rámci rešerše bylo zmapováno celkem 17 hudebních her z hlediska prodejů, hodnocení i popisu hratelnosti. Ukázalo se, že mezi nalezenými hrami bylo velmi málo her, jenž hratelnost je alespoň částečně podobná hře z tohoto projektu. Návrhový dokument již zcela popisuje všechny herní mechaniky a aspekty hry. Vývoj výsledné hry byl úspěšný a podařilo se vytvořit ucelenou hru. Jedná se o tzv. 2D skákačku, jejíž hratelnost je založena na hře na virtuální flétnu. Ta je realizována pomocí konkatenativní syntézy PCM signálu.cze
dc.description.abstractThe aim of this work was to create a complete computer game using the Unity game engine. The game belongs to a musical genre whose main component of gameplay is based on the use of music as a means of interaction. As part of the preparation for the development of the final game, a game design document and a research for a computer game mapping of the musical genre were drawn up. In the framework of the research, a total of 17 musical plays have been mapped in terms of sales, ratings and gameplay descriptions. It turned out that there were very few games among the games found, which is at least partially similar to the game from this project. The design document already fully describes all of the game mechanics and aspects of the game. The development of the resulting game was successful and managed to create a coherent game. This is a so-called 2D jumping game whose gameplay is based on the virtual flute play, which is realized through the concatenative synthesis of the PCM signal.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjecthudební hra, počítačová hra, 2D, konkatenativní syntéza PCM signálu, Unity3Dcze
dc.subjectmusic game, computer game, 2D, concatenative PCM signal synthesis, Unity3Deng
dc.titlePočítačová hra Songs of the Windcze
dc.titleComputer Game Songs of the Windeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-06-15
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplineSoftwarové systémycze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam