Prohlídka a přechodnost železničního mostu "Pod kolem"
The inspection and load capacity assesment of the railway bridge "Pod kolem"
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Legner Štěpán
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Dolejš Jakub
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíObhájeno
2017-06-28Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je věnována popisu technického a konstrukčního řešení hlavní nosné konstrukce ocelového železničního jednokolejového mostu, složené ze dvou prostě uložených ocelových plnostěnných nýtovaných nosníků a z příčného a podélného ztužení, včetně mostního vybavení, zděných kamenných opěr a železničního svršku. Dále pak popisuje vady a poruchy a hodnotí stavební stav objektu. V poslední řadě představuje výpočetní model, zatížený všemi přítomnými zatíženími, posuzuje jeho jednotlivé prvky a určuje jejich zatížitelnost ZLM71 a přechodnost. V závěru práce se uvádí posouzení stability polohy. Bachelor's thesis describes the technical and constructional solutions main structure of steel single-track railway bridge, consisting of two simply stored riveted steel girders, lateral and longitudinal stiffeners, including the bridge equipment, stone masonry abutments and superstructures. Further description of defects, evaluation of building process of the object, creating a computational model, assessment of individual elements, and the determination of their carrying capacities ZLM71 and transience. Finally, we present assessing the stability of the position.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11134 [569]