Zobrazit minimální záznam

Implementation of serious game to support children´s education in diabetes mellitus I



dc.contributor.advisorNovák Daniel
dc.contributor.authorZubková Natálie
dc.date.accessioned2017-06-07T13:21:40Z
dc.date.available2017-06-07T13:21:40Z
dc.date.issued2017-05-25
dc.identifierKOS-587865140505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68578
dc.description.abstractTato bakalářská práce je o vývoji edukační hry pro děti s diabetem prvního typu. Cílem této práce je usnadnit těmto dětem edukaci o jejich nemoci, ale také obohatit hru o návod pro děti, které diabetes nemají, ale chtěly by se o nemoci něco dozvědět. Práce popisuje dnešní dostupné zábavné prostředky pro edukaci dětí, návrh a implementaci nových edukačních prostředků hry ve vývojovém prostředí Unity3D a model glykémie, který je pro každého diabetika denní součástí života. V závěru je popsáno testování s diabetickými dětmi prvního typu a jejich rodiči a porovnání jejich znalostí před a po testování hry.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the development of educational game for children suffering from type one diabetes. The aim of this thesis is to help these children with education about their disease but also to enrich the game by tools for children who are not suffering from type one diabetes but who would like to learn about this disease. This thesis describes available tools for entertaining education, the concept and implementation of new educational tools of the game using the development platform Unity3D and model of blood glucose concentration, which is part of daily life of diabetic. The very last part deals with testing on diabetic children of the first type diabetes and comparison of their knowledge before and after the game.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGlykémie, diabetes mellitus 1.typu, edukační hrycze
dc.subjectBlood glucose level, diabetes mellitus type 1, educational gameseng
dc.titleImplementace seriózní hry pro edukaci dětí v diabetes mellitus typ Icze
dc.titleImplementation of serious game to support children´s education in diabetes mellitus Ieng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-06-20
dc.contributor.refereeMráz Miloš
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam