Zobrazit minimální záznam

Comparison of Unity and Unreal Engine



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorŠmíd Antonín
dc.date.accessioned2017-06-07T13:20:33Z
dc.date.available2017-06-07T13:20:33Z
dc.date.issued2017-05-26
dc.identifierKOS-587864707905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68529
dc.description.abstractSoučasné herní engine jsou důležitými nástroji pro vývoj her. Na trhu je množství enginů a každý z nich vyniká v určitých vlastnostech. Abych srovnal výkon dvou z nich, vyvinul jsem jednoduchý benchmark za použití škálovatelné 3D reimplementace klasické hry Pac-Man. Benchmark je navržený tak, aby využil všechny důležité komponenty herního enginu, jako je hledání cest, fyzika, animace, scriptování a různé zobrazovací funkce. V této práci prezentuji výsledky benchmarku, který jsem implementoval a vyhodnotil v enginech Unity a Unreal na různých platformách.cze
dc.description.abstractContemporary game engines are invaluable tools for game development. There are numerous engines available, each of which excels in certain features. To compare them I have developed a simple game engine benchmark using a scalable 3D reimplementation of the classical Pac-Man game. The benchmark is designed to employ all important game engine components such as path finding, physics, animation, scripting, and various rendering features. In this thesis I present results of this benchmark evaluated in the Unity game engine and Unreal Engine on different hardware platforms.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectGame Engine, Benchmark, Unity, Unreal, 3D Pac-Man reimplementacecze
dc.subjectGame Engine, Benchmark, Unity, Unreal, 3D Pac-Man reimplementationeng
dc.titleSrovnání Unity a Unreal Enginucze
dc.titleComparison of Unity and Unreal Engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2017-06-15
dc.contributor.refereeHapala Michal
theses.degree.disciplineWeb a multimediacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeSoftwarové technologie a managementcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam