Zobrazit minimální záznam

Solution of Railway Connection Kralupy nad Vltavou - Václav Havel Airport Prague



dc.contributor.advisorJavořík Tomáš
dc.contributor.authorHoření Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-25T17:41:04Z
dc.date.available2017-04-25T17:41:04Z
dc.date.issued2016-11-30
dc.identifierKOS-596785051705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68259
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce jsou železniční tratě Kladno - Kralupy nad Vltavou a Hostivice - Podlešín ve Středočeském kraji, které se mimoúrovňově kříží v obci Zákolany. Hlavní pozornost je věnována variantnímu návrhu propojení těchto tratí, které by umožnilo výrazné zkrácení trasy a cestovní doby nákladních vlaků s leteckým palivem na letiště Václava Havla Praha. Zpracován je návrh provozní koncepce nákladních vlaků i využití navržené spojky pro osobní dopravu. K vyhodnocení variant je použita metoda CBA dle metodiky Ministerstva dopravy, jejímž podkladem je prognóza spotřeby leteckého paliva na 30 let dopředu a vyčíslení investičních nákladů.cze
dc.description.abstractThe topic of this Master's thesis are two railways Kladno - Kralupy nad Vltavou and Hostivice - Podlešín, located in Central Bohemia Region, which intersect in the area of Zákolany commune. The work focuses mainly on variant proposals of interconnection of these railways which would allow shortening of route and travel time of freight trains delivering aviation fuel to Václav Havel Airport Prague. Railway traffic organization concept as well as passenger traffic potencial examination are made subsequently. In the very end Cost-Benefit Analyses according to Ministery of transportation metodology is used to evaluate proposed variants. The analysis is based on prognosis of aviation fuel consumption in a 30 year perspective and on investment costs calculation.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectželezniční trať, železniční spojka, novostavba, rekonstrukce, Zákolany, Středokluky, Kralupy nad Vltavou, nákladní vlak, Letiště Václava Havla Praha, letecké palivo, kerosincze
dc.subjectrailway, railway junction, construction, reconstruction, Zákolany, Středokluky, Kralupy nad Vltavou, freight train, Václav Havel Airport Prague, aviation fuel, kerosineeng
dc.titleŘešení železničního spojení Kralupy nad Vltavou - Letiště Václava Havlacze
dc.titleSolution of Railway Connection Kralupy nad Vltavou - Václav Havel Airport Pragueeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-01-17
dc.contributor.refereePinkava Marek
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam