Řešení železničního spojení Kralupy nad Vltavou - Letiště Václava Havla
Solution of Railway Connection Kralupy nad Vltavou - Václav Havel Airport Prague
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hoření Tomáš
Vedoucí práce
Javořík Tomáš
Oponent práce
Pinkava Marek
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2017-01-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této diplomové práce jsou železniční tratě Kladno - Kralupy nad Vltavou a Hostivice - Podlešín ve Středočeském kraji, které se mimoúrovňově kříží v obci Zákolany. Hlavní pozornost je věnována variantnímu návrhu propojení těchto tratí, které by umožnilo výrazné zkrácení trasy a cestovní doby nákladních vlaků s leteckým palivem na letiště Václava Havla Praha. Zpracován je návrh provozní koncepce nákladních vlaků i využití navržené spojky pro osobní dopravu. K vyhodnocení variant je použita metoda CBA dle metodiky Ministerstva dopravy, jejímž podkladem je prognóza spotřeby leteckého paliva na 30 let dopředu a vyčíslení investičních nákladů. The topic of this Master's thesis are two railways Kladno - Kralupy nad Vltavou and Hostivice - Podlešín, located in Central Bohemia Region, which intersect in the area of Zákolany commune. The work focuses mainly on variant proposals of interconnection of these railways which would allow shortening of route and travel time of freight trains delivering aviation fuel to Václav Havel Airport Prague. Railway traffic organization concept as well as passenger traffic potencial examination are made subsequently. In the very end Cost-Benefit Analyses according to Ministery of transportation metodology is used to evaluate proposed variants. The analysis is based on prognosis of aviation fuel consumption in a 30 year perspective and on investment costs calculation.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]