Využití softwarových nástrojů při měření a vyhodnocení nárazových zkoušek
Software Utilities in Measurement and Assessment Driving and Crash Tests
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Najzarová Hana
Supervisor
Kovandová Hedvika
Opponent
Mík Josef
Field of study
Bezpečnost dopravních prostředků a cestStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav bezpečnostních technologií a inženýrstvíDefended
2017-01-25Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce je zaměřena na využití softwarových nástrojů pro měření a zpracování dat pro jízdní a především nárazové zkoušky. Pro měření dat je využit software LabVIEW a pro zpracování program DIAdem. V práci jsem také navrhla skripty v programu Scilab pro vyhodnocení biomechanických kritérií jako doplněk ke Crash analýze v DIAdemu. Hlavním přínosem této práce je otestování speciální opěrky hlavy sled testy a bočními nárazy s následným zpracováním naměřených dat a jejich vyhodnocení. This thesis is focused on the use of software utilities in measurement and assessment driving and crash tests. For measurement will be use LAbVIEW softwaare and for assessment DIAdem software. In my thesis I have devised a script for a biomechanical criteria's evaluation similar to crash analysis in DIAdem. The main contribution of this tesis is testing of a special headrest during sled tests and side impacts. In conclusion will be data processing and evaluation.