Hybrid Vehicle Driveline concept
Hybrid Vehicle Driveline concept
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Fabry Pavel
Vedoucí práce
Achtenová Gabriela
Oponent práce
Morkus Josef
Studijní obor
Advanced PowertrainsStudijní program
Master of Automotive EngineeringInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2017-02-10Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh konceptu dvojspojkové převodovky pro automobil segmentu B poháněný benzinovým motorem a dvěma elektickými motor-generátory. Koncept je podpořen simulací zatěžovacího cyklu. Základní parametry hnacího ústrojí jsou ověřeny za pomoci simulace jízdního cyklu NEDC (Nový evropský jízdní cyklus). This diploma thesis is focused on proposing a concept of a double clutch transmission for a B-segment car powered by a petrol engine and two electric motor-generators. The concept is supported with a duty cycle load simulation. Its basic driveline parameters are evaluated using a simulation of the NEDC (New European Driving Cycle).
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [451]