Zobrazit minimální záznam

Hybrid Vehicle Driveline concept



dc.contributor.advisorAchtenová Gabriela
dc.contributor.authorFabry Pavel
dc.date.accessioned2017-04-25T17:37:37Z
dc.date.available2017-04-25T17:37:37Z
dc.date.issued2017-01-13
dc.identifierKOS-587865104705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68130
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na návrh konceptu dvojspojkové převodovky pro automobil segmentu B poháněný benzinovým motorem a dvěma elektickými motor-generátory. Koncept je podpořen simulací zatěžovacího cyklu. Základní parametry hnacího ústrojí jsou ověřeny za pomoci simulace jízdního cyklu NEDC (Nový evropský jízdní cyklus).cze
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on proposing a concept of a double clutch transmission for a B-segment car powered by a petrol engine and two electric motor-generators. The concept is supported with a duty cycle load simulation. Its basic driveline parameters are evaluated using a simulation of the NEDC (New European Driving Cycle).eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectkoncept,dvojspojková převodovka,automobil segmentu B,hybrid,NEDCcze
dc.subjectconcept, double clutch transmission, B-segment car, hybrid, NEDCeng
dc.titleHybrid Vehicle Driveline conceptcze
dc.titleHybrid Vehicle Driveline concepteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-10
dc.contributor.refereeMorkus Josef
theses.degree.disciplineAdvanced Powertrainscze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeMaster of Automotive Engineeringcze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam