ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11134
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Diplomové práce - 11134
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interakce ocelového šikmého mostu s řídící tyčí MW při dlouhodobých teplotních změnách

Interaction of the skew steel railway bridge with MW guiding at long-term temperature changes

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Šilínek Jiří
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Rose David
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
Obhájeno
2017-02-09



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se věnuje vyhodnocení monitoringu mostu Oskar v Břeclavi. Hlavním předmětem vyhodnocování monitoringu je interakce most / koleje a funkce systému řízení dilatace mostu MW. Dále pak vytvoření nelineárního numerického modelu, validace a verifikace a srovnání s experimentálním měřením na mostě. V závěru je zhodnoceno chování mostu a stanoven podélný odpor koleje v závislosti na teplotě.
 
This thesis deals with evaluations of the bridge Oskar in Břeclav. The main object of evaluation is monitoring the interaction of the bridge / railway performance management system dilatation of the bridge MW. Furthermore, the creation of nonlinear numerical model validation and verification, and comparison with experimental measurements on a bridge. In conclusion, it is evaluated the behavior of the bridge and set the track longitudinal resistance depending on the temperature.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68071
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (8.939Mb)
POSUDEK (374.9Kb)
POSUDEK (197.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11134 [630]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV