Návrh silničního tunelu Stránov
Design of the road tunnel Stránov
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Novotný Václav
Vedoucí práce
Barták Jiří
Oponent práce
Hadačová Dana
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra geotechnikyObhájeno
2017-02-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Obsahem diplomové práce je návrh zajištění stavební jámy a sekundárního ostění hloubeného tunelu Stránov, který je součástí stavby přeložky silnice první třídy procházející obcí Jizerní Vtelno. V úvodu je představen projekt, lokalita, geologie a samotný tunel včetně jeho návrhových prvků a technologického vybavení. Další části práce se zaměřují postupně na výpočty zajištění stavební jámy ve dvou charakteristických řezech s minimální a maximální hloubkou dna. V následujících částech diplomové práce je řešen návrh a výpočet definitivního ostění tunelu, popis technologie výstavby díla a návrh geotechnického monitoringu. The content of this diploma thesis is design of securing of construction pit and secondary lining of cut-and-cover tunnel Stránov. This tunnel is included in construction of the new road route through Jizerní Vtelno. Introduction deals with the whole construction, location, geology and description of the tunnel. What follows is calculation of securing of construction pit in two characteristic profiles which represent minimal and maximal depth of construction pit. Following parts of the thesis deal with the design and calculation of secondary lining of tunnel, description of the construction process and design of geotechnical monitoring.