Zobrazit minimální záznam

Behaviour of the Elk bridge under brake forces



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorKrúpa Jan
dc.date.accessioned2017-04-25T17:35:35Z
dc.date.available2017-04-25T17:35:35Z
dc.date.issued2017-01-08
dc.identifierKOS-695599937705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/68054
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vyhodnocením brzdných zatěžovacích zkoušek železničního ocelového mostu mezi obcemi Dynín a Horusice, známém také pod názvem "Losí most". Tento most byl založen do velmi obtížných geologických podmínek, a tak byla projektantem navržena zatěžovací zkouška pro ověření dostatečné tuhosti spodní stavby při účinku vodorovných brzdných sil. První část práce se věnuje popisu mostu a zatěžovací zkoušce. Ve druhé části je popsán způsob vyhodnocení zkoušek a třetí část práce se zabývá numerickým modelem a jeho validaci za účelem přiblížení se skutečnému chování mostu. Na tomto modelu je poté sledována odezva konstrukce na zkušební zatížení.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to evaluate braking load tests of the steel railway bridge between Dynin and Horusice towns, also known as the "Elk bridge". This bridge was based in very difficult geological conditions, that was the reason why the designer proposed the load test to verify the stiffness of the substructure under the effect of horizontal braking forces. The first part is devoted to the description of the bridge and load test. The second section describes the evaluation method and the third part deals with the the numerical model and validation, so that it is as close as possible to the real behavior of the bridge. This model then serves to observe the response of the construction to the test load.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectzatěžovací zkouška, CSI Bridge, brzdná zkouška, bezstyková kolej, ocelový most, Losí most,mostcze
dc.subjectload test, CSI Bridge, the braking test, the continuous welded track, steel bridge, Moose bridge,bridgeeng
dc.titleChování Losího mostu při účinku brzdných silcze
dc.titleBehaviour of the Elk bridge under brake forceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-02-07
dc.contributor.refereeSýkora Jan
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam