Chování Losího mostu při účinku brzdných sil
Behaviour of the Elk bridge under brake forces
dc.contributor.advisor | Ryjáček Pavel | |
dc.contributor.author | Krúpa Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T17:35:35Z | |
dc.date.available | 2017-04-25T17:35:35Z | |
dc.date.issued | 2017-01-08 | |
dc.identifier | KOS-695599937705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/68054 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením brzdných zatěžovacích zkoušek železničního ocelového mostu mezi obcemi Dynín a Horusice, známém také pod názvem "Losí most". Tento most byl založen do velmi obtížných geologických podmínek, a tak byla projektantem navržena zatěžovací zkouška pro ověření dostatečné tuhosti spodní stavby při účinku vodorovných brzdných sil. První část práce se věnuje popisu mostu a zatěžovací zkoušce. Ve druhé části je popsán způsob vyhodnocení zkoušek a třetí část práce se zabývá numerickým modelem a jeho validaci za účelem přiblížení se skutečnému chování mostu. Na tomto modelu je poté sledována odezva konstrukce na zkušební zatížení. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to evaluate braking load tests of the steel railway bridge between Dynin and Horusice towns, also known as the "Elk bridge". This bridge was based in very difficult geological conditions, that was the reason why the designer proposed the load test to verify the stiffness of the substructure under the effect of horizontal braking forces. The first part is devoted to the description of the bridge and load test. The second section describes the evaluation method and the third part deals with the the numerical model and validation, so that it is as close as possible to the real behavior of the bridge. This model then serves to observe the response of the construction to the test load. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | zatěžovací zkouška, CSI Bridge, brzdná zkouška, bezstyková kolej, ocelový most, Losí most,most | cze |
dc.subject | load test, CSI Bridge, the braking test, the continuous welded track, steel bridge, Moose bridge,bridge | eng |
dc.title | Chování Losího mostu při účinku brzdných sil | cze |
dc.title | Behaviour of the Elk bridge under brake forces | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-07 | |
dc.contributor.referee | Sýkora Jan | |
theses.degree.discipline | Konstrukce a dopravní stavby | cze |
theses.degree.grantor | katedra ocelových a dřevěných konstrukcí | cze |
theses.degree.programme | Stavební inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 11134 [602]