Optimalizace vnitřního prostředí rekonstrukcí školních budov
Optimization of indoor environment in school buildings reconstructions
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Bžoch Martin
Vedoucí práce
Musil Roman
Oponent práce
Šámal Jiří
Studijní obor
Budovy a prostředíStudijní program
Budovy a prostředíInstituce přidělující hodnost
katedra technických zařízení budovObhájeno
2017-02-07Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce teoreticky rozebírá možnosti implementace technických zařízení pro optimalizaci vnitřního prostředí v rekonstrukcích školních budov. Za pomocí rešerší a multikriteriální analýzy vybírá optimální cestu pro řešení daného problému. Na základě zjištěných poznatků je cílem práce zpracování kompletního projektu vzduchotechnického systému pro Gymnázium T.G.M. v Litvínově, který bude moci sloužit jako vzorový projekt pro podobné realizace. Diploma thesis theoretically analyses alternatives of technical devices implementation for optimization of indoor environment in school building reconstructions. By research and multi - criterial analysis, the optimal way is chosen to resolve the problem. On basis of discovered facts, the objective of thesis is a complete project of ventilation system for Gymnasium T.G.M. in Litvínov, which may be a model project for similar buildings.
Kolekce
- Diplomové práce - 11125 [517]