Optimalizace vnitřního prostředí rekonstrukcí školních budov
Optimization of indoor environment in school buildings reconstructions
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Bžoch Martin
Supervisor
Musil Roman
Opponent
Šámal Jiří
Field of study
Budovy a prostředíStudy program
Budovy a prostředíInstitutions assigning rank
katedra technických zařízení budovDefended
2017-02-07Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce teoreticky rozebírá možnosti implementace technických zařízení pro optimalizaci vnitřního prostředí v rekonstrukcích školních budov. Za pomocí rešerší a multikriteriální analýzy vybírá optimální cestu pro řešení daného problému. Na základě zjištěných poznatků je cílem práce zpracování kompletního projektu vzduchotechnického systému pro Gymnázium T.G.M. v Litvínově, který bude moci sloužit jako vzorový projekt pro podobné realizace. Diploma thesis theoretically analyses alternatives of technical devices implementation for optimization of indoor environment in school building reconstructions. By research and multi - criterial analysis, the optimal way is chosen to resolve the problem. On basis of discovered facts, the objective of thesis is a complete project of ventilation system for Gymnasium T.G.M. in Litvínov, which may be a model project for similar buildings.
Collections
- Diplomové práce - 11125 [517]