Zobrazit minimální záznam

Valvetrain Drive for an Experimental Single Cylinder Engine



dc.contributor.advisorVávra Jiří
dc.contributor.authorKolečkář Pavel
dc.date.accessioned2016-10-17T09:42:01Z
dc.date.available2016-10-17T09:42:01Z
dc.date.issued2016-06-30
dc.identifierKOS-587865113505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66550
dc.description.abstractTato práce se zabývá konstrukcí víka hlavy válce a návrhem systému měření zdvihu ventilu pro experimentální jednoválcový motor. Ve víku jsou uloženy vačkové hřídele, dále je počítáno s instalací systémů variabilního časování a deaktivace ventilů. Je zde popsán kompletní návrhový proces od prvotní rešerše a konceptu, přes návrhové výpočty, detailní design až po kontrolní výpočty a přípravu výrobní dokumentace. Pří návrhu byla respektována výrobní technologie, požadavky na spolehlivost a robustnost motoru. Výstupem jsou tedy data připravená pro zadání do výroby.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with design of cylinder head cover and valve lift measurement system for single cylinder research engine. The cover includes intake and exhaust camshafts, variable valve timing and valve deactivation systems. This thesis describes whole design process from the initial searches of possible solutions and concept phase, through basic calculations and detail design to the strength calculations and preparing data for manufacturing. Cylinder head cover is designed with respect to the manufacturing process, reliability and robustness requirements. Output from this thesis is complete drawing documentation ready for release to manufacturer.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectVýzkumný jednoválcový motor, přestavba motoru, pohon rozvodu, víko hlavy válců, variabilní časování ventilů, deaktivace ventilů, snímání zdvihu ventilucze
dc.subjectSingle Cylinder Research engine, engine modifications, valve-train drive, cylinder head cover, variable valve timing, valve deactivation, valve lift measurementeng
dc.titleNávrh pohonu rozvodů pro experimentální jednoválcový motorcze
dc.titleValvetrain Drive for an Experimental Single Cylinder Engineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-09-14
dc.contributor.refereeBaran Peter
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam