Prohlížení oddělení ekonomických studií dle předmětu "situation analysis"
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
-
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Hřebík František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-08)Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingu vybrané technologické firmy s cílem navrhnout marketingovou strategii do budoucna. V teoretické části budou vysvětleny marketingové pojmy, jež slouží jako podklad do ... -
Analýza vývoje elektromobility na evropském trhu a ve světě.
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zdvořák Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Diplomová práce se zabývá analýzou trhu s elektro-vozy a produktovou strategií v tomto prostředí. V první části práce teoreticky definuje rámec elektro-mobility a detailní fungování automobilového průmyslu ve světě, se ... -
Marketing nového produktu
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nového produktu. Jedná se o komunikační zařízení MEDICOMTER, které zefektivňuje a urychluje komunikaci mezi technicky znalou osobou a zdravotnickým personálem. V úvodu ... -
Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ... -
Návrh nové komunikační strategie v podniku
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-21)V této diplomové práci je řešena problematika marketingové komunikace v offline a online provedení při návrhu nové strategie komunikace. V teoretická část začíná úvodem do marketingu, kdy se postupnými kroky dostáváme ke ...