Analýza vývoje elektromobility na evropském trhu a ve světě.
Analysis of the Electromobility in EU and World.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Dominika Levická
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Zdvořák Pavel
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu s elektro-vozy a produktovou strategií v tomto prostředí. V první části práce teoreticky definuje rámec elektro-mobility a detailní fungování automobilového průmyslu ve světě, se zaměřením na Mexiko. Jako metodologický nástroj práce v analytické části využívá situační analýzu, na základě, které práce představí navrhovanou produktovou a cenovou strategii. V poslední části práce pomocí rozhodovací analýzy rozhodne o vhodnosti využití této strategie pro maximalizaci zisku pro společnost. The diploma thesis focuses on the analysis of electromobility market and the prod-uct strategy for the Mexican car company General Motors de México based on this analysis. The first part of the thesis theoretically defines the framework of electro-mobility and the detailed functioning of the automotive industry in the world, es-pecially in Mexico. As a methodological tool, the diploma uses situational analysis, based on which it presents the proposed products and pricing strategy. The last part of the thesis is focused on decision analysis, which decides on the appropri-ateness of using this strategy to maximize profits for the company.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [284]