Prohlížení oddělení ekonomických studií dle předmětu "komunikace"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
Marketingový mix vybrané organizace
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza ... -
Návrh marketingové strategie
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)Práce přináší pohled na problematiku divadelního sektoru po pandemických restrikcích a jeho marketingu. Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit současnou marketingovou strategii Divadla Na zábradlí a navrhnout případná ... -
Návrh zlepšení procesů řízení lidských zdrojů v kontextu online práce
; Vedoucí práce: Jemala Marek; Oponent práce: Škorňová Eva
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)Diplomová práce „Návrh zlepšení procesů řízení lidských zdrojů v kontextu online práce“ pojednává o problematice legislativního uchopení online práce – práce na home office v IT prostředí. Práce je členěna na dvě stěžejní ... -
Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí
; Vedoucí práce: Švec Jan; Oponent práce: Vymětal Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký mají sociální sítě vliv na využívání volného času u mladých lidí. V teoretické část jsou vysvětleny pojmy jako volný čas, produktivita, kvalita života a sociální sítě, kterým je ...