Výuková aplikace Dráček II - gamifikace a personalizace
Teaching aplication Dragon II - gamification and personification
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kovařovic Karel
Vedoucí práce
Chludil Jiří
Oponent práce
Richtr Radek
Studijní obor
Web a multimédiaStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2016-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Projekt Dráček II představuje moderní výukovou aplikaci pro žáky základních škol se zvýšeným důrazem na děti s poruchami učení. Předmětem této práce je zejména vhodné přizpůsobení grafického vzhledu výsledné aplikace tak, aby byla pro děti atraktivní a zajímavá. Práce se rovněž zabývá analýzou a řešením problémů vzniklých nízkým věkem cílového uživatele, jakými je například negramotnost, a gamifikací jednotlivých her systémem odměn, za účelem zvýšení interaktivity. Získané informace jsou pak použity k návrhu a implementaci řešení do výsledné aplikace. Project Dragon II represents modern educational application designed for elementary school's pupils, with special emphasis on children with various learning disorders. The main subject of this work is making a proper graphical design for the application so that it is more interesting and appealing to the children. The thesis also includes analysis and solutions of problems arising from low age of the target user, such as illiteracy, and gamification of individual games by achievements, to improve interaction. The gathered information is then used for designing and implementing of the solutions into the final application.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]