Zobrazit minimální záznam

Teaching aplication Dragon II - gamification and personification



dc.contributor.advisorChludil Jiří
dc.contributor.authorKovařovic Karel
dc.date.accessioned2016-10-17T08:40:21Z
dc.date.available2016-10-17T08:40:21Z
dc.date.issued2016-05-17
dc.identifierKOS-587865419905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/66216
dc.description.abstractProjekt Dráček II představuje moderní výukovou aplikaci pro žáky základních škol se zvýšeným důrazem na děti s poruchami učení. Předmětem této práce je zejména vhodné přizpůsobení grafického vzhledu výsledné aplikace tak, aby byla pro děti atraktivní a zajímavá. Práce se rovněž zabývá analýzou a řešením problémů vzniklých nízkým věkem cílového uživatele, jakými je například negramotnost, a gamifikací jednotlivých her systémem odměn, za účelem zvýšení interaktivity. Získané informace jsou pak použity k návrhu a implementaci řešení do výsledné aplikace.cze
dc.description.abstractProject Dragon II represents modern educational application designed for elementary school's pupils, with special emphasis on children with various learning disorders. The main subject of this work is making a proper graphical design for the application so that it is more interesting and appealing to the children. The thesis also includes analysis and solutions of problems arising from low age of the target user, such as illiteracy, and gamification of individual games by achievements, to improve interaction. The gathered information is then used for designing and implementing of the solutions into the final application.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectvýuková aplikace Dráček, animace, grafika, gamifikace, personalizace, návrhcze
dc.subjecteducational application Dragon, animation, graphics, gamification, personalization, designeng
dc.titleVýuková aplikace Dráček II - gamifikace a personalizacecze
dc.titleTeaching aplication Dragon II - gamification and personificationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-06-27
dc.contributor.refereeRichtr Radek
theses.degree.disciplineWeb a multimédiacze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam