Zobrazit minimální záznam

The potential for new railway stops in Prague



dc.contributor.advisorPospíšil Jiří
dc.contributor.authorHoblík David
dc.date.accessioned2016-10-17T08:27:36Z
dc.date.available2016-10-17T08:27:36Z
dc.date.issued2016-08-25
dc.identifierKOS-587864522805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65966
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá umisťováním zastávek příměstské železnice na území Prahy. Jako příklad si bere města s dlouhodobě dobře fungujícím systémem S-Bahnu. Z těchto příkladů jsou odvozena obecná pravidla pro umisťování zastávek příměstské železnice ve městě, týkající se především závislosti vzdálenosti sousedních stanic na průměrné hustotě osídlení v okolí daného úseku. Jsou však brány v potaz i další ovlivňující faktory. Tato pravidla jsou následně aplikována pro stávající železniční tratě na území Prahy. Výsledkem práce je návrh na umístění nových a zrušení některých stávajících zastávek v Praze.cze
dc.description.abstractThe presented bachelor thesis deals with placing of suburban railway stops on the territory of the City of Prague. Cities with long well-functioning S-Bahn systems are used as models. Derived from these systems have been general rules of the placing of suburban railway stops in cities concerning first of all the dependence on the distance between two neighboring stops on the average population density in the area adjacent to the given segment of the track. Other relevant factors are taken into account. These rules were than applied to the existing railway tracks on the territory of the City of Prague. The output of the presented thesis is the proposal of the placing of new stops and canceling od the existing ones.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectpříměstská železnice, průměrná hustota osídlení, vzdálenost mezi zastávkamicze
dc.subjectsuburban railway, average population density, distance between railway stopseng
dc.titlePotenciál pro nové železniční zastávky v Prazecze
dc.titleThe potential for new railway stops in Pragueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-09-19
dc.contributor.refereeKonečný Martin
theses.degree.disciplineManagement a ekonomika dopravy a telekomunikacícze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam