Zobrazit minimální záznam

Machine Learning in Game Playing using Visual Input



dc.contributor.advisorKordík Pavel
dc.contributor.authorBrázdil Martin
dc.date.accessioned2016-06-22T19:51:47Z
dc.date.available2016-06-22T19:51:47Z
dc.date.issued2016-05-12
dc.identifierKOS-673471301305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65183
dc.description.abstractHraní her z visuálního vstupu je komplexní problém, který se dotýká prakticky všech tématických oblastí strojového učení. Přesto jde o zjednodušenou variantu ultimátního cíle, univerzálního inteligentního agenta. Tato práce si klade několik cílů. Vytvoření konzistentní fundamentální teorie. Popis moderních technik řešící problém. Návrh vlastního dílčího přístupu a experimentální ověření správnosti.cze
dc.description.abstractGame playing using visual input is complex problem which touches almost every topic in machine learning. Nevertheless it is a simplified version of ultimate goal of creating universally intelligent agent. This thesis has many goals. Create consistent fundamental theory. Description of relevant modern techniques. Proposal of novel technique and its experimental verification.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectStrojové učení, neuronové sítě, autoencoder, negativní korelace, universální inteligence.cze
dc.subjectMachine learning, neural networks, autoencoder, negative correlation, universal intelligence.eng
dc.titleStrojové učení pro hraní her s vizuálním vstupemcze
dc.titleMachine Learning in Game Playing using Visual Inputeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-10
dc.contributor.refereeJiřina Marcel
theses.degree.disciplineZnalostní inženýrstvícze
theses.degree.grantor18101cze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam