Zobrazit minimální záznam

C++ library for games and multimedia appications



dc.contributor.advisorPůlpitel Martin
dc.contributor.authorVesecký Adam
dc.date.accessioned2016-06-22T19:50:07Z
dc.date.available2016-06-22T19:50:07Z
dc.date.issued2016-05-10
dc.identifierKOS-587865160805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65111
dc.description.abstractTato práce se zabývá obecnou problematikou spojenou s programováním počítačových her a herních enginů. Výhody komponentově orientovaného přístupu, umožňujícího jednoduché přidávání nových funkcionalit, demonstruje vlastní herní engine, napsaný v jazyce C++ jako nadstavba frameworku OpenFrameworks a použitelný pro tvorbu desktopových i mobilních her. Součástí práce je rovněž stručný úvod do obecné problematiky multiplayeru a umělé inteligence, jež byly použity při implementaci realtime strategické hry, která zároveň testuje použitelnost enginu.cze
dc.description.abstractThis thesis deals in general with programming of computer games and game engines. It introduces advantages of the component-oriented approach, allowing the programmer to simply add new functionalities. An own engine is also a part of the thesis. It is written in C++ language as an extension of the OpenFrameworks framework and is suitable for making desktop and mobile games. The other part of this work briefly describes multiplayer and aritificial intelligence techniques that were used during the implementation of a real-time strategy game. The game also tests the applicability of the proposed engine.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectherní engine, komponentová architektura, multiplayer, umělá inteligencecze
dc.subjectgame engine, component architecture, multiplayer, artificial intelligenceeng
dc.titleC++ knihovna pro tvorbu her a intermediálních aplikacícze
dc.titleC++ library for games and multimedia appicationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-15
dc.contributor.refereeTvrdík Pavel
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantor18102cze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam