Podnikateĺský plán ako nástroj strategického riadenia malej firmy
The Business Plan as a Strategic Management Tool for a Small Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mokrá Veronika
Vedoucí práce
Dobrucká Lucia
Oponent práce
Vacík Emil
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
32116Obhájeno
2016-06-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Predmetom diplomovej práce s názvom "Podnikateľský plán ako nástroj strategického riadenia v malom podniku" je vyhodnotenie situácie materskej firmy na Slovensku, či je otvorenie novej predajne v Českej republike pre ňu výhodné. Táto práca sa skladá v prvej časti zo strategickej analýzy podniku a v druhej spracovaním podnikateľského plánu pre otvorenie novej očnej optiky v Prahe. V závere práce vidíme aktuálne využitie podnikateľského plánu v danom podniku. The subject of the thesis "The Business Plan as a Strategic Management Tool for a Small Company"is to evaluate the situation of parent company in Slovakia, if the opening of new store in Czech Republic is of advantage. This thesis was composed in two parts, where the first one contain the strategic analysis of the company and the second one contain business plan for the opening a new optician in Prague. In conclusion, we can see the actual use of the business plan in the company.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]