Zobrazit minimální záznam

The marketing plan for Bianta project



dc.contributor.advisorJoudalová Barbora
dc.contributor.authorKřivková Aneta
dc.date.accessioned2016-06-22T19:34:47Z
dc.date.available2016-06-22T19:34:47Z
dc.date.issued2016-05-09
dc.identifierKOS-747708264805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/65035
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta - laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu využívá marketingové nástroje jako např. SWOT analýzu, analýzu PEST nebo Ansoffovu matici. Součástí práce je dotazníkové šetření.cze
dc.description.abstractThis Thesis is focused on the market analysis and creating of a marketing plan for Bianta project - the laboratory information system for prediction of the probability of a tumor in a particular patient. The thesis uses the marketing tools e. g. SWOT analysis, PEST analysis or the Ansoff Matrix. Part of the thesis is a questionnare.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectProjekt, onkologické vyšetření, predikce onemocnění, marketingový plán, marketingový mix, produkt, analýza, vývoj produktu, expanze.cze
dc.subjectA project, cancer tests, the probability of tumor, a marketing plan, a marketing mix, a product, an analysis, a development of a product, an expansion.eng
dc.titleMarketingový plán pro projekt Biantacze
dc.titleThe marketing plan for Bianta projecteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-06
dc.contributor.refereeBrada Filip
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantor32116cze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam