Zobrazit minimální záznam

Service Board Design for a Traction Battery of a Battery Electric Vehicle



dc.contributor.advisorSadil Jindřich
dc.contributor.authorČerný Josef
dc.date.accessioned2016-06-22T19:15:37Z
dc.date.available2016-06-22T19:15:37Z
dc.date.issued2016-06-01
dc.identifierKOS-597327467905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64970
dc.description.abstractPráce popisuje design nového balancovacího systému nazvaný Servisní deska. Navržený balancovací systém se odlišuje od již zavedených aktivních či pasivních balancovacích systémů díky originální architektuře a individuálnímu přístupu ke každému článku v baterii zvlášť. Největší výhodou tohoto systému je ekonomicky výhodné balancování s nejvyšší možnou přesnosti. Systém je určen především pro účely údržby elektrického vozidla v případě vzniku poruchy. Systém není určen jako náhrada stávajících zaběhnutý systémů. Servisní deska byla navržena speciálně pro elektromobil Citröen Saxo, nicméně může být použita v libovolném elektrickém vozidle.cze
dc.description.abstractThe thesis describes a design of a new additional balancing system called the Service board. This balancing system differs from conventional balancing methods, such as passive and active ones, because of its original architecture and individual approach to every battery cell. These facts ensure economically beneficial balancing with the highest precision. Since the author uses an individual approach to balancing, the Service board is meant for maintenance purposes rather than a substitution of the conventional balancing system for everyday charging. The Service board is designed for a specific case study of Citröen Saxo, although it can be connected to every battery electric vehicle.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectBEV, individuální balancování, trakční baterie, Servisní deskacze
dc.subjectBEV, individual balancing, traction battery, Service boardeng
dc.titleNávrh servisní desky trakční baterie elektromobilucze
dc.titleService Board Design for a Traction Battery of a Battery Electric Vehicleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-06-22
dc.contributor.refereeMindl Pavel
theses.degree.disciplineInteligentní dopravní systémycze
theses.degree.grantor16120cze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam