Návrh servisní desky trakční baterie elektromobilu
Service Board Design for a Traction Battery of a Battery Electric Vehicle
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Černý Josef
Vedoucí práce
Sadil Jindřich
Oponent práce
Mindl Pavel
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
16120Obhájeno
2016-06-22Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce popisuje design nového balancovacího systému nazvaný Servisní deska. Navržený balancovací systém se odlišuje od již zavedených aktivních či pasivních balancovacích systémů díky originální architektuře a individuálnímu přístupu ke každému článku v baterii zvlášť. Největší výhodou tohoto systému je ekonomicky výhodné balancování s nejvyšší možnou přesnosti. Systém je určen především pro účely údržby elektrického vozidla v případě vzniku poruchy. Systém není určen jako náhrada stávajících zaběhnutý systémů. Servisní deska byla navržena speciálně pro elektromobil Citröen Saxo, nicméně může být použita v libovolném elektrickém vozidle. The thesis describes a design of a new additional balancing system called the Service board. This balancing system differs from conventional balancing methods, such as passive and active ones, because of its original architecture and individual approach to every battery cell. These facts ensure economically beneficial balancing with the highest precision. Since the author uses an individual approach to balancing, the Service board is meant for maintenance purposes rather than a substitution of the conventional balancing system for everyday charging. The Service board is designed for a specific case study of Citröen Saxo, although it can be connected to every battery electric vehicle.