Zobrazit minimální záznam

Electromobile Powertrain model



dc.contributor.advisorMindl Pavel
dc.contributor.authorŠpaček Kryštof
dc.date.accessioned2016-06-05T09:43:06Z
dc.date.available2016-06-05T09:43:06Z
dc.date.issued2016-05-23
dc.identifierKOS-587865083705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64830
dc.description.abstractCílem této práce je vytvoření kompletního modelu elektromobilu pro potřeby určování spotřeby elektrické energie a potažmo i dojezdu elektromobilu na základě známých parametrů. Vstupními parametry pro tento model jsou: rychlostní profil, výškový profil (respektive profil různého stoupání v daném úseku jízdy) a další. V modelu je zahrnut i model akumulátoru, který respektuje jeho životnost na základě počtu nabíjecích cyklů, době skladování, teplotě skladování atd. Model obsahuje i superkapacitor pro výhodnější rekuperaci a lepší dynamiku celého pohonu. Veškeré parametry akumulátoru, superkapacitoru a elektromotoru je možné měnit a určovat tak vhodné parametry těchto komponent pro reálný elektromobil dle požadavků konstruktéra.cze
dc.description.abstractThe aim of this work is to create a complete model of an electric vehicle so as to determine the power consumption and range of the vehicle based on its known parameters. The input parameters for this model are speed profile and altitude profile (i.e. the profile of height climbed and fallen, including the gradients, for a given journey), among others. The model includes a battery, the parameters of which cover lifespan based on the number of recharges, storage time, storage temperature, and so forth. The model also includes a supercapacitor favorable to energy regeneration and the improved dynamics of the whole drive. All of the parameters of the battery, supercapacitor, and electric motor can be changed to determine the most suitable combination of parameters for a real electric vehicle based on the designer's requirements.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectElektromobil, synchronní stroj s permanentními magnety, akumulátor, superkapacitor, mechanický model vozidla, DC/DC měnič, DC/AC měnič, PWM, NEDC, Simulink, Simscape.cze
dc.subjectElectromobile (electric vehicle), permanent magnet synchronous machine (PMSM), battery, supercapacitor, mechanical model of vehicle, DC/DC converter, DC/AC converter, PWM, NEDC, Simulink, Simscape.eng
dc.titleModel pohonu elektromobilucze
dc.titleElectromobile Powertrain modeleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeSadil Jindřich
theses.degree.disciplineElektrické stroje, přístroje a pohonycze
theses.degree.grantorkatedra elektrických pohonů a trakcecze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu













Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam