Zobrazit minimální záznam

Verification of Brno hl.n. Railway Station Modernization in Its Current Location



dc.contributor.advisorTýfa Lukáš
dc.contributor.authorKoudelka Martin
dc.date.accessioned2016-05-13T09:48:51Z
dc.date.available2016-05-13T09:48:51Z
dc.date.issued2015-05-23
dc.identifierKOS-587864438905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63995
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh modernizace železniční stanice Brno hl. n. v její současné poloze v centrální části města. V maximální možné míře je uplatňována zásada využití pouze stávajících drážních pozemků, a to i za cenu použití minimálních či maximálních přípustných návrhových parametrů železniční infrastruktury nebo atypických technických řešení. Navržené uspořádání kolejiště stanice je podrobeno zjednodušenému kapacitnímu posouzení na výhledový rozsah železničního provozu podle studie "Dopracování variant řešení železničního uzlu Brno" (IKP CE, s.r.o., 2014). Na základě výsledků kapacitního posouzení jsou navrženy dodatečné úpravy technického řešení.cze
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to design a modernization of Brno main railway station in its current location in the central part of the city. The track alignment design is drawn up with maximum effort to keep the proposed tracks and complementary facilities within the plots that are currently owned by the Czech Railway Administration or the Czech Republic. To achieve this the highest or lowest acceptable technical parameters or non-standard technical solutions are used. The operational capacity of the proposed track topology is tested by a simplified capacity evaluation method. The scope of the expected railway traffic is based on the study "Dopracování variant řešení železničního uzlu Brno" (The Finalization of Brno Railway Hub Solution in Two Options) provided by IKP CE, s.r.o. in 2014. Additional adjustments to the technical solution are suggested after the results of the capacity evaluation are known.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectželezniční uzel Brno, návrh geometrické polohy koleje ve stísněných prostorových podmínkách města, kapacita staničních zhlaví, kapacita staničních kolejícze
dc.subjectBrno railway hub, track alignment design in constricted urban conditions, station throat and station track capacityeng
dc.titlePrověření modernizace stanice Brno hl. n. ve stávající polozecze
dc.titleVerification of Brno hl.n. Railway Station Modernization in Its Current Locationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-18
dc.contributor.refereeBabič Michal
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam