Prověření modernizace stanice Brno hl. n. ve stávající poloze
Verification of Brno hl.n. Railway Station Modernization in Its Current Location
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Koudelka Martin
Vedoucí práce
Týfa Lukáš
Oponent práce
Babič Michal
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůObhájeno
2015-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je návrh modernizace železniční stanice Brno hl. n. v její současné poloze v centrální části města. V maximální možné míře je uplatňována zásada využití pouze stávajících drážních pozemků, a to i za cenu použití minimálních či maximálních přípustných návrhových parametrů železniční infrastruktury nebo atypických technických řešení. Navržené uspořádání kolejiště stanice je podrobeno zjednodušenému kapacitnímu posouzení na výhledový rozsah železničního provozu podle studie "Dopracování variant řešení železničního uzlu Brno" (IKP CE, s.r.o., 2014). Na základě výsledků kapacitního posouzení jsou navrženy dodatečné úpravy technického řešení. The aim of this diploma thesis is to design a modernization of Brno main railway station in its current location in the central part of the city. The track alignment design is drawn up with maximum effort to keep the proposed tracks and complementary facilities within the plots that are currently owned by the Czech Railway Administration or the Czech Republic. To achieve this the highest or lowest acceptable technical parameters or non-standard technical solutions are used. The operational capacity of the proposed track topology is tested by a simplified capacity evaluation method. The scope of the expected railway traffic is based on the study "Dopracování variant řešení železničního uzlu Brno" (The Finalization of Brno Railway Hub Solution in Two Options) provided by IKP CE, s.r.o. in 2014. Additional adjustments to the technical solution are suggested after the results of the capacity evaluation are known.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]