Zobrazit minimální záznam

Impact of Driving Style of Czech and German Drivers on Roundabout Capacity



dc.contributor.advisorKumpošt Petr
dc.contributor.authorWranová Markéta
dc.date.accessioned2016-05-13T09:48:28Z
dc.date.available2016-05-13T09:48:28Z
dc.date.issued2015-05-31
dc.identifierKOS-587864431405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63980
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce Vliv stylu jízdy českých a německých řidičů na kapacitu okružních křižovatek je prověření hypotézy, podle které bývá výsledná kapacita českých okružních křižovatek často nižší, než by měla být na základě teoretických výpočtů. Tento nesoulad může vznikat z důvodu, že základní teoretický model TP 234 Posuzování kapacity okružních křižovatek používaný v České republice vychází z metodiky německé směrnice Handbuch für die Bemessung von Strassenverkehrsanlagen (HBS) a způsob jízdy německých a českých řidičů se může v jistých ohledech lišit. Cílem práce je danou hypotézu na základě provedených průzkumů podpořit nebo případně vyvrátit.cze
dc.description.abstractThe subject of the master's thesis Impact of driving style of Czech and German drivers on roundabout capacity is verification of following hypothesis: it is a frequent occurrence that the real capacity of Czech roundabouts appears lower than it supposed to be according to calculations. One of the possible explanations is a fact that the basic theoretical model used in the Czech Republic for capacity calculation of roundabouts, the TP 234 Assessment of capacity of roundabout, results from a methodology of German standards Handbuch für die Bemessung von Strassenverkehrsanlagen (HBS) and the behaviour of German and Czech drivers might be slightly different in particular situations. The aim of the thesis is to validate or disprove the hypothesis on the basis of the accomplished surveys.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectOkružní křižovatky, kapacita, intenzita, časová mezera, dopravní chování, dopravní průzkumy, bezpečnost, rozhledové trojúhelníky, chodci.cze
dc.subjectRoundabouts, capacity, intensity, time gap, driver behaviour, traffic surveys, safety, sight triangles, pedestrians.eng
dc.titleVliv stylu jízdy českých a německých řidičů na kapacitu okružních křižovatekcze
dc.titleImpact of Driving Style of Czech and German Drivers on Roundabout Capacityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-23
dc.contributor.refereeSmělý Martin
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam