Analýza trhu pro prodej nového letounu TL4000 firmy TL-Ultralight
Market Analysis for Sales of the New TL-Ultralight Aircraft, Model TL4000
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tlustý Martin
Vedoucí práce
Fajt Vladimír
Oponent práce
Tobisová Alica
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2015-06-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Téma diplomové práce "Anylýza trhu pro prodej nového letounu TL4000 firmy TL-Ultralight" jsem si nevybral náhodou. Reálně vznikající produkt existující prosperujcí společnosti se mě osobně týká. V diplomové práci tak kloubím znalosti o technických vlastnostech a konstrukci letounu, jehož vývoj aktuálně probíhá a marketingovo-analytické poznatky a plány pro úspěšný start prodeje. Jednotlivé kapitoly práce věnuji jak letounu samotnému, tak důkladným analýzám a rozpočtům. Díky tomu dokáže společnost naplánovat efektivní strategickou kampaň a marketingové aktivity tak, aby se podařila návratnost investic a produkt na trhu uspěl. It is no coincidence that I have chosen "Market Analysis for Sales of the New TL-Ultralight Aircraft, Model TL4000" as a topic for my thesis. Genuinely emerging product of an existing prosperous company touches me personally. Technical data and design information of an aircraft that is currently being developed, together with marketing analytical data and plans all come together to allow for a successful start of product´s sales. Individual chapters of my thesis speak about the aircraft itself, however, relevant portion is dedicated to analyses and budgets as well. These aspects play a major role in company´s ability to plan an effective strategic campaign and its marketing activities, so that return on investment and success of product are guaranteed.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [552]