Zobrazit minimální záznam

Modeling and Identification of Differences in Approach to Land



dc.contributor.advisorKraus Jakub
dc.contributor.authorTurková Eliška
dc.date.accessioned2016-05-13T09:47:21Z
dc.date.available2016-05-13T09:47:21Z
dc.date.issued2015-08-24
dc.identifierKOS-587864257305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63923
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce ,,Modelování a určování rozdílu v přiblíženích na přistání" je prostřednictvím analýzy postupů během přiblížení a přistání určit kritická místa přiblížení ILS, VOR/DME a GNSS. Základním zdrojem dat pro vypracování byly letecké předpisy řady "L". Následným vyhodnocením kritických míst byla přiblížení porovnána a vyhodnocena, dále byla navržena možná řešení vzniklých rizik.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Modelling and Identification of Differences in Approach to Land" is aimed at the identification of critical points of the types of final approach in ILS, VOR/DME and GNSS throughout analysis of methods used during the final approach and landing. The thesis proceeds mainly from ICAO Annexes. After the identification of the critical points of the types of final approach, they are compared and evaluated; moreover, the possible solutions of the potential risks are suggested.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectpostupy během přiblížení a přistání, 2D přiblížení, 3D přiblížení, kritická místacze
dc.subjectmethods used during the final approach and landing, 2D approach, 3D approach, critical pointseng
dc.titleModelování a určování rozdílů v přiblíženích na přistánícze
dc.titleModeling and Identification of Differences in Approach to Landeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-09-10
dc.contributor.refereeMatyáš Roman
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam