Dopravní řešení dvojice křižovatek na komunikaci I/50 Slavkov u Brna
Traffic Solution of Two Intersection Points on the Route I/50 Slavkov u Brna
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Neuwirth Petr
Vedoucí práce
Tichý Tomáš
Oponent práce
Kocourek Josef
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyObhájeno
2016-01-12Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu dopravy na dvou stykových křižovatkách na silnici I/50 ve městě Slavkov u Brna obsahující několik dopravních průzkumů. Zabývá se možnostmi zlepšení současného řízení křižovatek instalací světelného signalizačního zařízení včetně dynamického řízení v koordinací. Součástí návrhu jsou i variantní stavební úpravy. Práce obsahuje kapacitní výpočty křižovatek. Navržený způsob řízení je ověřen a validován v mikrosimulačním software. Na základě simulace jsou na závěr vydána doporučení pro realizaci. This Thesis analyzes the current traffic situation at two cover intersections on the route I/50 in the town Slavkov u Brna, contains several traffic surveys. Thesis deals with the possibilities to impove current management of intersections by installation traffic lights control with dynamic management in the coordination. Part of the proposal is the alternative construction modifications. Thesis contains the capacity calculations of the intersections. The proposed control method is verified and validated in the microsimulation software. Based on the simulations are issued reccomendations for the implementation.