Zobrazit minimální záznam

Current Situation in Safety Indicators Implementation



dc.contributor.advisorVittek Peter
dc.contributor.authorŠtumbauer Oldřich
dc.date.accessioned2016-05-13T09:44:19Z
dc.date.available2016-05-13T09:44:19Z
dc.date.issued2015-08-22
dc.identifierKOS-547909730805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63798
dc.description.abstractVývoj bezpečnosti řízení letového provozu se v posledních letech soustředí na využívání bezpečnostních výkonnostních indikátorů. Způsob jejich zpracování a vyhodnocování se u různých organizací liší. Tato práce se zabývá indikátory pro řízení letového provozu a možností použití analytických metod nebo některých jejich forem pro vyhodnocení nasbíraných dat a jejich nejvýhodnější využití. Dále porovnává užití hierarchické a síťové struktury pro zobrazení modelu systému a vazeb mezi jednotlivými prvky v těchto systémech.cze
dc.description.abstractDevelopment of Air traffic control has recently focused on using safety key performance indicators. Method of processing and evaluation is different in various organisations. The issue of this study is using analytical methods, or their parts, to evaluate collected indicator data, and to find the most optimal usage for them. The study also compares hiearchical and network model structure for displaying connections between each element of this system.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectKPI, SKPI, AHP, ANP, bezpečnost, ATM, modely rozhodování, proaktivní indikátory, reaktivní indikátorycze
dc.subjectKPI, SKPI, AHP, ANP, safety, ATM, decision making, leading indicators, lagging indicatorseng
dc.titleSoučasný stav implementace indikátorůcze
dc.titleCurrent Situation in Safety Indicators Implementationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-09-10
dc.contributor.refereeHavíř Radomír
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam