Zobrazit minimální záznam

Variable Valve Train Systems



dc.contributor.advisorTichánek Radek
dc.contributor.authorRichtr David
dc.date.accessioned2016-05-13T08:22:42Z
dc.date.available2016-05-13T08:22:42Z
dc.date.issued2015-06-22
dc.identifierKOS-571673054205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63447
dc.description.abstractPráce se zabývá variabilními ventilovými rozvody. Cílem této práce je provést rešerši aktuálně používaných systémů u benzinových motorů. V první části se zaměřuje na popis jejich vlastností, rozdělení dle způsobu ovládání a následně srovnání dle výsledného chování ventilů. Druhá část práce se zabývá změnou a popisem rozvodových dat vybraných mechanismů z první části a jejich vlivu na výslednou zdvihovou křivku ventilu. Závěr práce se zaobírá vybraným mechanismem pro zkušební jednoválec ČVUT. Součástí je i základní simulace v programu GTPOWER, jako ukázka (náhled) do problematiky modelování ventilových rozvodů simulačními nástroji.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with variable valve train. Target of this work is research present va-riable valve train systems in petrol engines, description of their characteristic and do compari-son. The second part of this work deals with change and description valve train data of chosen mechanism from the first part of this work and their effect on valve lift curve. At the end of this work is request of chosen mechanism for testing engine of CTU. This part also deals with basic simulation in GT-POWER software, like a demonstration of possibility to control valves.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectrozvodový mechanismus, aktuátor, vačka, vačková hřídel, zdvihová křivka, časování, zdvih, emise, spotřeba, rozvodová datacze
dc.subjectvariable valve train, camphaser, cam, camshaft, valve lit curve, timing, lift, emission, consump-tion, variable valve train dataeng
dc.titleVariabilní ventilové rozvodycze
dc.titleVariable Valve Train Systemseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.contributor.refereeBrankov Ivaylo
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam