ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Variabilní ventilové rozvody

Variable Valve Train Systems

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Richtr David
Vedoucí práce
Tichánek Radek
Oponent práce
Brankov Ivaylo
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Obhájeno
2015-08-26



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá variabilními ventilovými rozvody. Cílem této práce je provést rešerši aktuálně používaných systémů u benzinových motorů. V první části se zaměřuje na popis jejich vlastností, rozdělení dle způsobu ovládání a následně srovnání dle výsledného chování ventilů. Druhá část práce se zabývá změnou a popisem rozvodových dat vybraných mechanismů z první části a jejich vlivu na výslednou zdvihovou křivku ventilu. Závěr práce se zaobírá vybraným mechanismem pro zkušební jednoválec ČVUT. Součástí je i základní simulace v programu GTPOWER, jako ukázka (náhled) do problematiky modelování ventilových rozvodů simulačními nástroji.
 
This bachelor thesis deals with variable valve train. Target of this work is research present va-riable valve train systems in petrol engines, description of their characteristic and do compari-son. The second part of this work deals with change and description valve train data of chosen mechanism from the first part of this work and their effect on valve lift curve. At the end of this work is request of chosen mechanism for testing engine of CTU. This part also deals with basic simulation in GT-POWER software, like a demonstration of possibility to control valves.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/63447
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.549Mb)
POSUDEK (435.6Kb)
POSUDEK (89.03Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [302]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV