Zobrazit minimální záznam

Design Bearing Frame for Fixing of Cummins QSK38 Diesel Generator in Engine Room Unit GTW + Russland



dc.contributor.advisorKolář Josef
dc.contributor.authorČervenka Tomáš
dc.date.accessioned2016-05-13T08:19:52Z
dc.date.available2016-05-13T08:19:52Z
dc.date.issued2015-06-30
dc.identifierKOS-532798212805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63299
dc.description.abstractRešerše na způsoby řešení strojovny lehkých kolejových vozidel. Hmotností bilance trakčního modulu GTW+ Russland a uspořádání jednotky DPM DMU 001. Návrh uložení dieselagregátu Cummins QSK38, který obsahuje návrh a analýzu silových účinků působících na nosný rám a hrubou stavbu skříně dle ČSN 12 663-1. Koncepční návrh rámu spojujícího motor a generátor. Základní návrh svislého vypružení modulu. Analýza vlastních frekvencí a vlastních tvarů kmitu trakčního modulu. Návrh výpočtu šroubových spojů upevňujících silentbloky na hlavní rám dle VDI 2230.cze
dc.description.abstractSearches for ways of solving the engine room by light rail vehicles. Mass balance of traction unit GTW+ Russland and configuration of unit DPM DMU 001. Design of bearing of the dieselgenerator Cummins QSK38, which include design and analysis of force effects, affecting bearing frame and structural body according to ČSN EN 12 663-1. Conceptual design of the frame connecting the engine and the generator. Basic design of vertical suspension of traction unit. Analysis of eigen frequency and eigen figure cycle of traction unit. Calculation of bolted joints attaching silentblocks to the main frame according to VDI 2230.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectLehká kolejová vozidla, strojovna, silová analýza, silentbloky, třímomentová věta, ČSN EN 12 663-1, nosný rám, návrh vypružení, dynamický model, vlastní frekvence, vlastní tvary kmitu, šroubový spoj, VDI 2230cze
dc.subjectLight rail vehicles, engine room, force analysis, silentblocks, three-torque principle, ČSN EN 12 663-1, bearing frame, design spring arrangement, dynamic model, eigen frequency, eigen figure cycle, bolted joints, VDI 2230eng
dc.titleNávrh uložení dieselagregátu Cummins QSK38 do strojovny článku jednotky GTW+ Russlandcze
dc.titleDesign Bearing Frame for Fixing of Cummins QSK38 Diesel Generator in Engine Room Unit GTW + Russlandeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-09-02
dc.contributor.refereeOppolzer Tomáš
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam