Zobrazit minimální záznam

Crankshaft Drive Modification for Single Cylinder Research Engine



dc.contributor.advisorVávra Jiří
dc.contributor.authorŠíma Vojtěch
dc.date.accessioned2016-05-13T08:19:20Z
dc.date.available2016-05-13T08:19:20Z
dc.date.issued2014-06-20
dc.identifierKOS-532798207405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63274
dc.description.abstractTato práce popisuje důležitou roli vyzkumných jednoválcových motorů pro základní výzkum a vývoj. Shromažďuje materiály pro úpravu jednoválcového vznětového výzkumného motoru na zážehový. Obsahuje koncepční návrh sestavy bloku motoru s klikovým mechanismem. Hlavním tématem diplomové práce je konstrukce klikové hřídele, její pevnostní výpočet a výrobní výkres. Dále jsou zahrnuty základní výpočty torzních vibrací a vyvažování jednoválcového výzkumného motoru.cze
dc.description.abstractThis work describes the important role of single cylinder research engines in the early stages of combustion engine research and development. It gathers material to allow modifying a compression ignition single-cylinder research engine into a spark ignition one. The work includes a draft design of a cylinder block and a crank mechanism assembly. The thesis is focused on the design of a crankshaft including mechanical strength and stress calculations and manufacturing drawing. Basic calculations of torsional vibrations and balancing of a single-cylinder engine are also included.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectkliková hřídel, výzkumný jednoválec, pevnostní výpočty, MKP, vyvažování, torzní vibracecze
dc.subjectcrankshaft, single-cylinder research engine, strength calculations, FEM, balancing, torsional vibrationseng
dc.titleModifikace klikového ústrojí výzkumného jednoválcového motorucze
dc.titleCrankshaft Drive Modification for Single Cylinder Research Engineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-01-20
dc.contributor.refereeHonzík Zdeněk
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam