Jádro systému pro vývoj MMORPG her - uživatelské rozhraní
Engine Kernel for Massive Multiplayer Online Roleplaying Game - User Interface
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vilím Lukáš
Vedoucí práce
Ryant Ivan
Oponent práce
Pechman Jiří
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2015-08-31Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Má práce analyzuje a hodnotí trendy v moderních MMORPG hrách a zahrnuje návrh originálního herního systému v tomto stylu. Implementacní cást je zamerena na 3D grapfické uživatelské rozhraní editoru tohoto systému s využítim technologií Qt, OpenGL a metod Cel Shadingu. My thesis analyzes and evaluetes trends in mondern MMORPG games and contains draft of original gaming system in this style. Implementation part is mainly focused on 3D graphical user interface of editor of this system using Qt, OpenGL technologies and method of Cel Shading.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1729]