Jádro systému pro vývoj MMORPG her - uživatelské rozhraní
Engine Kernel for Massive Multiplayer Online Roleplaying Game - User Interface
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Vilím Lukáš
Supervisor
Ryant Ivan
Opponent
Pechman Jiří
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíDefended
2015-08-31Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Má práce analyzuje a hodnotí trendy v moderních MMORPG hrách a zahrnuje návrh originálního herního systému v tomto stylu. Implementacní cást je zamerena na 3D grapfické uživatelské rozhraní editoru tohoto systému s využítim technologií Qt, OpenGL a metod Cel Shadingu. My thesis analyzes and evaluetes trends in mondern MMORPG games and contains draft of original gaming system in this style. Implementation part is mainly focused on 3D graphical user interface of editor of this system using Qt, OpenGL technologies and method of Cel Shading.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1729]