Systém pro personifikovaný pohled nad realtime událostmi soutěží, MyICPC
Next generation of Second-Screen, Realtime application MyICPC
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Smetana Roman
Vedoucí práce
Černý Tomáš
Oponent práce
Donahoo Jeff
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V soutěžích jako je International Collegiate Programming Contest (ICPC) má publikum málo co vidět. Promítaný scoreboard obsahuje jen omezené množství informací, přímý přenos ICPCLive se soustředí na vedoucí týmy a informuje jen o základních faktech. Navíc tento přímý přenos nepodporuje interakci s publikem. Proto jsme vyvinuli aplikaci nazvanou MyICPC, které staví na second-screen technologiích. Uživatelé používají přenosná elektronická zařízení pro přístup k informacím o soutěžících, problémech a jiných detailech ze soutěže. Publikum může dávat zpětnou reakci a komunikovat přes sociální sítě. MyICPC dále rozšiřuje svou ideu i mimo hlavní ICPC soutěž. MyICPC podporuje účastníky soutěže ve sdílení jejich zážitků ze soutěže i před samotnou soutěží. Například hrou nazvanou Quest. MyICPC pak agreguje stream ze sociálních sítí a oficiálních ICPC zdrojů. Díky podrobným informacem o věcech z celé soutěže, MyICPC dovoluje uživatelům vytvářet si vlastní zážitky ze soutěže, které pak mohou sdílet přes sociální sitě. MyICPC tak podporuje rozvoj ICPC komunity v místě soutěže i okolo celého světa. In the International Collegiate Programming Contest (ICPC) the audience often has little to see. Projected scoreboards present limited information, ICPCLive coverage focuses on the leaders, often cannot present fine detail on teams and problems, and must keep its singular focus moving to cover a variety of topics. In addition, these channels do not support audience engagement. We developed application called MyICPC that applies second screen technologies to ICPC contest, where audience members utilize portable, networked devices to access customized information about contestants, problems, and detailed contest status. The audience may then provide feedback and interactive conversation related to the event in the form of social media. We further expand this idea of engagement beyond the actual contest to enable a second screen experience for the entire event. MyICPC encourages participants to share their experience over social media even before they travel to the event through various activities and games (e.g., Quest). MyICPC then aggregates this social engagement in a timeline that unifies multiple social channels and official media production. By disseminating detailed information, allowing users to customize information use, encouraging users to engage through social media, and aggregating such engagement, MyICPC fosters community for direct participants and the global organization.
Kolekce
- Diplomové práce - 13136 [892]